UČESTALA PITANJA

1. Provjerite je li ponuda možda otišla u spam.

2. Ukoliko i dalje ne možete pronaći ponudu na svom e-mailu zatražite novu ponudu na sljedećem linku https://www.moj-eracun.hr/cms/zatrazi-ponudu/

3. Molimo obratite pažnju jeste li dobro unijeli svoju e-mail adresu i mjesečni broj računa koji šaljete prema pravnim osobama (upišite samo broj bez slova i znakova)
KORAK 1
Nakon što ste zaprimili ponudu i ugovor zaprimit ćete automatski e-mail koji će Vas uputiti u daljnji proces registracije.
U slučaju nezaprimanja e-maila dovršite proces registracije putem sljedeće poveznice: https://www.moj-eracun.hr/hr/Account/Register

KORAK 2.
Potrebno je uploadati sljedeće dokumente:
1. potpisani ugovor (sken sve 4 stranice)
2. izjavu popunjenu i potpisanu
3. sken osobne iskaznice
4. izvadak iz sudskog registra
5. excel tablicu s OIB-ovima primatelja računa

putem sljedećeg linka https://www.moj-eracun.hr/hr/Account/Register/RegisterStep2

U slučaju da imate poteškoća prilikom uploada dokumentacije, istu nam možete proslijediti na e-mail adresu aktivacije@moj-eracun.hr

te obvezno upišite ime tvrtke i OIB u naslov e-maila.
Nakon završenog procesa registracije na servis i uploada potrebnih dokumenata, čim provjerimo jesu li svi dokumenti koje ste poslali ispravni zaprimit ćete e-mail koji sadrži Vaš KORISNIČKI ID i LOZINKU. Zaprimljene korisničke podatke upisujete: 1. U svoj računovodstveni program ukoliko je isti integriran sa servisom Moj-eRačun (ukoliko ne znate gdje upisati podatke molimo kontaktirajte svog održavatelja računovodstvenog programa) 2. Ukoliko nemate računovodstveni program KORISNIČKI ID i LOZINKU koristite za prijavu u aplikaciju za slanje računa koja je dostupna na linku https://kreiraj.moj-eracun.hr/ 3. Na prijavi u portal www.moj-eracun.hr gdje možete vršiti pregled poslanih i primljenih dokumenata te vršiti promjene po korisničkom računu ako ste administrator.
eRačun možete poslati direktno iz svog računovodstvenog programa/ERP softvera, u slučaju kada je isti povezan s servisom Moj-eRačun, ili, ako ne koristite računovodstveni program s poveznicom na servis Moj-eRačun, e-račun šaljite putem besplatne web aplikacije “Kreiraj Moj-eRačun”

U aplikaciju se prijavljujete pomoću KORISNIČKOG ID-a i LOZINKE koje ste zaprimili po završetku registracije.
Svoje e-račune možete slati putem web aplikacije "Kreiraj Moj-eRačun" a svoje dokumente ako želite priložiti kao vizualizaciju računa.
Ukoliko postoji problem sa slanjem e-računa iz vašeg računovodstvenog programa prema javnim i sektorskim naručiteljima, te račune možete slati putem aplikacije Kreiraj Moj-eRačun
U pripremi - Račun je upravo u izradi ili čeka na obradu Servisa Moj-eRačun (certificiranje, potpisivanje itd). Računi u ovom statusu prosječno ostaju nekoliko sekundi, no u vrijeme ekstremno velikog prometa mogu ostati u statusu “U pripremi” i više sati.
Poslano - Račun je uspješno obrađen i e-mail obavijest o primitku računa poslana je primatelju. Račun čeka na preuzimanje.
Potpisano - Račun je obrađen od strane MeR i čeka na slanje u sustav drugog informacijskog posrednika. Računi u ovom statusu u prosjeku ostaju nekoliko sekundi, no prijenos može potrajati i do 24 sata u ekstremnim situacijama.
Dostavljeno - Račun je uspješno zaprimljen i preuzet od strane primatelja. Ukoliko primatelj koristi usluge drugog informacijskog posrednika, status dostavljen podrazumijeva da je račun zaprimljen u sustav drugog posrednika i da je proslijeđen primatelju. Dodatne informacije prenosit će se kroz Procesne statuse (više o procesnim statusima niže).
Neuspjelo (crvena boja) - Ukoliko se radi o računu koji mora proći validaciju Centralne platforme, status neuspjelo znači da ju nije prošao; ako se radi o razmjeni računa među dva Moj-eRačun korisnika koji nisu obveznici JN, status neuspjelo znači da račun nije preuzet unutar 5-10 radnih dana.
Neuspjelo (siva boja) - Račun je poslan, no nije ga bilo moguće obraditi i proslijediti primatelju (neispravan XML, greška pri certificiranju i sl.) - ovakve računa preporučamo ponovo poslati, a ako i pri ponovljenom slanju ne budu obrađeni, potrebno je detaljnije provjeriti XML.
Ispisan - Račun je opozvan od strane pošiljatelja i time više nije dostupan za preuzimanje primatelju. Račune za obveznike javne nabave standardno nije moguće opozvati jer se transfer na Centralnu platformu vrši unutar nekoliko sekundi.

PROCESNI STATUSI (automatski)

Zaprimljen (siva boja) - Dokument je u pretincu primatelja u sustavu drugog informacijskog posrednika.
Potvrda zaprimanja (siva boja) - Primatelj je otvorio dokument/preuzeo ga u programsko rješenje.

Dodatni procesni statusi (odabire ih sam primatelj računa)

Zaprimljen (zelena boja) - Primatelj je prihvatio račun i potvrđuje da je račun ispravan
Odbijen (crvena boja) - Primatelj je odbio račun te ga osporava iz određenog razloga
Ovi statusi indiciraju problem kod dostave eDokumenata.

Najčešće pogreške koje možete provjeriti i sami:
1) Račun pod tim brojem već postoji u pretincu primatelja
a. Molimo da provjerite jeste li račun s istim brojem računa već poslali

2) Ne postoji pretinac za naručitelja
a. Primatelj nije omogućio dostavu eRačuna (još uvijek se nije registrirao na Centralnu platformu)
b. Molimo da primatelja hitno obavijestite da se registrira na Centralnu platformu kako bi mu mogli poslati račun
c. Popis subjekata registriranih na CP možete provjeriti na linku https://servisi.fina.hr/e-racun-javna-trazilica/

3) Račun nije izdan na ispravnu poslovnu jedinicu
a. Ukoliko primatelj računa na CP ima registrirano više poslovnih jedinica, a upisali ste pogrešnu poslovnu jedinicu u e-računu ili niste upisali niti jednu, takav račun se ne može poslati na Centralnu platformu
b. Molimo da klikom na link https://www.mojeracun.hr/hr/Subjekt/FindPJ pregledate registrirane poslovne jedinice
c. Ako je problem bio zbog neispravne poslovne jedinice, unesite ispravnu i ponovite slanje eRačuna

4) Format ili broj privitaka nije podržan
a. Svi privitci moraju biti u .xls ili .pdf formatu
b. Ukoliko trebate poslati privitak koji je u .xlsx (excel), .docx (word) ili nekom drugom format morate ga konvertirati u .pdf

UKOLIKO SE PRVE 4. TOČKE NE ODNOSE NA VAŠ eRAČUN TE JE SVE ISPRAVNO POPUNJENO I POSLANO OBRATITE SE ODRŽAVATELJU VAŠEG ERP RJEŠENJA DA PROVJERI TOČKE 5 I 6.

5) Oznaka porezne kategorije nije u skladu s propisanim ili postoje matematičke pogreške u rekapitulaciji poreza
a. Molimo javite se distributeru svog računovodstvenog programa kako bi provjerili ispravnost poreznih oznaka/kategorija

6) Kodne oznake (npr. mjernih jedinica) nisu u skladu s propisanima
a. Molimo javite se distributeru svog računovodstvenog programa kako bi provjerili jesu li kodne oznake ispravne

Nakon javljanja održavatelju računovodstvenog programa i ispravljanja XML strukture ponovite fakturiranje neuspjelih računa. Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste u mogućnosti ponoviti slanje iz svog ERP-a, možete ga poslati iz naše web aplikacije.

UKOLIKO PROBLEM NE MOŽETE RIJEŠITI U SURADNJI S ODRŽAVATELJEM ERP RJEŠENJA, PROBLEME SA SLANJEM ERAČUNA MOŽETE RIJEŠITI U SURADNJI S NAŠOM TEHNIČKOM PODRŠKOM

7) Primatelj nije poslovni subjekt ispravnog tipa
a. Molimo javite se techsupport@moj-eracun.hr s brojem računa za koji se javlja greška
Svim našim partnerima (održavateljima ERP-ova) omogućen je pregled logova za njihove korisnike putem linka https://www.moj-eracun.hr/hr/PartnerPanel/ErrorLog
Cijena usluge ovisi isključivo o obujmu poslovanja i količini poslanih računa. Pošaljite upit za ponudu kreiranu prema vašim potrebama. Zatražite ponudu
Od 1.7.2019. svi javni i sektorski naručitelji obavezni su slati i zaprimati sve račune u elektroničkom obliku. Ukoliko ste javni ili sektorski naručitelj ili surađujete s tijelima koj spadaju u te dvije skupine tada ste obavezni koristiti eRačun.
Centralna platforma je mjesto preko kojeg se šalju svi računi prema Zakonu o obaveznom eRačunu u javnoj nabavi. Služi za kontrolu i monitornig Porezne uprave i Ministarstva gospodarstva. Servis Moj-eRačun povezan je s Centralnom platformom.
Servis Moj-eRačun je upravitelj najveće e-račun mreže te je povezan sa svim ozbiljnim i provjerenim informacijskim posrednicima. Za sada su to: FINA, Omnizon (Redok) i mStart. Korisnik koji šalje eRačun putem servisa Moj-eRačun neće vidjeti razliku prilikom slanja eRačuna primatelju koji koristi usluge nekog drugog informacijskog posrednika.
Naravno da može. Budući da je servis Moj-eRačun napravio interkonekciju s FINA sustavom za slanje i zaprimanje eRačuna, svi eRačuni koji su upućeni prema javnim/sektorskim naručiteljima bit će proslijeđeni u FINA sustav u odgovarajuće pretince.
Upis OIB-a koristi se kao sigurnosna provjera kako bismo se uvjerili da eRačun stiže na e-mail osobe zadužene za preuzimanje eRačuna za određeni pravni subjekt. Na taj način štitimo primatelje eRačuna od neovlaštenog pristupa i preuzimanja eRačuna koji im nisu namijenjeni.
Na tri načina:

1. Ako nemate e-mail adresu partnera javite se na techsupport@moj-eracun.hr s OIB-om subjekta kojem želite poslati eRačun

2. ako koristite računovodstevni program i imate e-mail adresu partnera kojeg želite uključiti u razmjenu možete normalno fakturirati račun kao i bilo kojem drugom partneru

3. ako koristite naše aplikacije i imate e-mail adresu partnera postupak je sljedeći- www.moj-eracun.hr -> Prijava -> Tvrtke -> Upravljanje -> Adresar -> Dodaj novog -> Upis OIB-a i e-maila
U adresar se upisuju e-mail adrese vaših kupaca prema kojima ćete slati eRačune.
Prilikom registracije na servis Moj-eRačun dobili ste korisničke podatke s kojima napravite prijavu na stranici https://www.moj-eracun.hr/hr/home/login
Ako želite vidjeti poslane dokumente odaberite opciju “Dokumenti“ gdje možete birati između Primljenih i Poslanih dokumenata.
Molim Vas da nam putem e-maila techsupport@moj-eracun.hr dostavite podatke o kupcu prema kojima ste htjeli poslati račun jer postoji mogućnost da podaci o kupcu nisu upisani u bazu servisa Moj-eRačun.
eRačun je digitalni dokument, pravno identičan papirnatom računu. Svaki eRačun poslan putem servisa Moj-eRačun ima status preporučene pošiljke, jer imate uvid u točno vrijeme kada je poslani eRačun preuzet od strane primatelja.
U Moj-eRačun mreža omogućava da svoje eRačune i eDokumente šaljete iz više od 170 različitih računovodstvenih programa te je povezana s FINA e-Račun servisom za državu.
Servis Moj-eRačun je najveći integrirani sustav razmjene eRačuna i ostalih eDokumenata na području JI Europe.
To je europska direktiva koja obavezuje razmjenu eDokumenata između tvrtki u privatnom i ustanova u javnom sektoru.)
Svaki eRačun poslan putem servisa Moj-eRačun je certificiran aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom, čime je usklađen sa Zakonom o elektroničkoj ispravi, Zakonom o elektroničkom potpisu i Zakonom o PDV-u (NN 79/13).)
Osim eRačuna putem servisa Moj-eRačun možete slati i ostale eDokumente kao pto su eOtpremnica, eNarudžbenica, eOdobrenje, ePrimka, eOdgovor, eTerećenje, eOpomena i eIOS.
Ukoliko imate pitanja o određenom tipu dokumenta, stojimo Vam na raspolaganju
DMS je sustav za upravljanje dokumentima (eng. Document Management System).
Možete organizirati dokumente, obrađivati, razvrstavati, pretraživati, odobravati, likvidirati te ih potpisivati s naprednim elektroničkim potpisom.
Možete također postavljati odobrenja za korisnike, kreirati hodograme za dokumente, te slati dokumente iz DMS-a klijentima ili ih arhivirati u eArhiv.
Moj-DMS je integriran u servis Moj-eRačun, znači sve što pošaljete ili zaprimite putem servisa Moj-eRačun možete biti preneseno u DMS.
Dokumente označavate sa podesivim oznakama, prilagođenim vašim potrebama.
Hodogramom unaprijed definirate putanju određenog dokumenta do jednog ili više korisnika vaše tvrtke. Možete također postavljati uvjete, u obliku potpisa, oznaka i sl. koje dokumenti moraju sadržavati prije nego li mogu biti proslijeđeni drugom korisniku ili arhivirani.
Moj-eArhiv je sustav za čuvanje i pohranu svih dokumenata u digitalnom obliku (bez obzira da li je dokument u izvornom obliku digitalan ili ne).
Prema pozitivnim zakonskim propisima, svi eDokumenti i privitci pohranjeni su na period od 11 godina.
Budući da je svaki financijski dokument potrebno spremiti (arhivirati) u njegovom izvornom obliku, pojavljuje se potreba za strukturiranom elektroničkom arhivom.
  • Moj-eArhiv je krajnje odredište vaših eDokumenata
  • Pretraga dokumenata neusporedivo je brža (nekoliko sekundi), dokumenti su bitno sigurniji, a istovremeno štedite papir, eliminirate troškove ispisa ili gubitka dokumenata i prostora za arhiviranje
  • Vaši dokumenti čuvani su u dva podatkovna centra na dvije odvojene geografske lokacije na ukupno 4 servera što vam pruža izuzetno visok stupanj sigurnosti.
  • eRačuni se arhiviraju na razdoblje od 11 godina sukladno zakonskim propisima Republike Hrvatske.
  • Servis Moj-eRačun nositelj je Certifikata informacijske sigurnosti ISO 27 001 što jamči dodatnu sigurnost vaših dokumenata.
  • eRačuni i ostali eDokumenti koje pošaljete putem servisa Moj-eRačun automatski se pohranjuju u Moj-eArhiv.
  • eRačuni su pohranjeni u svom izvornom obliku zajedno s privitcima, aplikativnim certifikatom i vremenskim žigom. Tako arhivirane račune nije potrebno ispisivati i čuvati u papirnatom obliku te je iz tog razloga Moj-eArhiv idealno rješenje za arhiviranje takvih dokumenata.
  • Jednostavan i neposredan on-line pristup dokumentima svim ovlaštenim korisnicima.
U svibnju 2016. godine u Vladi je donesen Zaključak o reformskoj mjeri ukidanja upotrebe pečata. Ovime je započet niz reformskih mjera kojima se želi olakšati poslovanje.
Regulatorni zahtjevi s kojima novi proizvod mora biti usklađen je Zakon o računovodstvu (NN 78/15, 134/15), te Zakon o elektronskoj ispravi koji propisuje što sve mora osigurati eArhiv.
Ukidanjem obveze pečata poslovno okruženje postaje znatno jednostavnije te se ostvaruje mogućnost korištenja sustava za upravljanje elektroničkim poslovnim dokumentima (Moj-DMS).
Svi računi razmijenjeni kroz servis Moj-eRačun se pohranjuju u moj-eArhiv.
Moj-eArhiv dostupan je za tekuću godinu sve do 30. travnja iduće godine. Nakon navedenog roka, e-računi se zajedno sa svim pratećim ispravama te procesom likvidature (ako je obveznik koristio likvidaturu putem web aplikacije servisa) dugoročno arhiviraju na rok propisan regulativom o čuvanju računa.
Elektroničkim računima i dokumentima pohranjenim u dugotrajnu arhivu moguće je pristupiti ako ugovorite uslugu za servis Moj-eArhiv.
Ako u eArhivi nemate dokumenata, razlog je što nisu došli na red za arhiviranje. Naš servis i eArhiva su trenutno na zajedničkim serverima i zbog manjeg opterećenja servisa procedura arhiviranja se pokreće samo preko vikenda. Tada se stigne arhivirati dio dokumenata ali ostali ostanu na čekanju. To se može riješiti ručnim arhiviranjem preko tipke moj-eračun u sučelju eArhive gdje se vide svi dokumenti, dolazni i dolazni.
Duljina trajanja procesa integracije ovisi isključivo o tome koliko je računovodstveni program u startu kompatibialn sa servisom Moj-eRačun tj. da li računovodstveni progaram posjeduje mogućnost kreiranja XML datoteke, koji je sadržaj kreirane XML datoteke, da li program sadrži sve potrebne podatke za kreiranje XML datoteka itd.
prosječno trajanje integracije je dva tjedna. Za detaljniju procjenu molimo Vas obratite se našem timu konzultanata putem e-maila integracije@moj-eracun.hr
Nakon što smo provjerili da kreirate valjanu XML strukturu te da radi slanje/zaprimanje eDokumenata onda Vam dodijeljujemo korisničko ime i lozinku za produkciju kao i pripadajući SoftwerID.
Navedene podatke možete zatražiti putem e-maila integracije@moj-eracun.hr
Konekciju sa našim servisom je moguće ostvariti na dva načina:
         
  1. API metoda 
  2.      
  3. Pomoću aplikacije Driver.exe koju pokrećete preko CMD-a ili pozivom iz vašeg programa
Naravno da može. Vaš korisnik šalje račun na naš servis, mi taj račun certificiramo te prosljeđujemo FINA-i na njihov servis. Nakon što FINA zaprimi taj račun onda ga prosljeđuje krajnjem korisniku.