U vrijeme kada je napisan prvi kod za razvoj usluge Moj-eRačun, malo je tko shvaćao po čemu se taj eRačun razlikuje od nekakvog PDF dokumenta i kakva je uloga informacijskih posrednika u procesu razmjene elektroničkih knjigovodstvenih isprava. Zanimljivo je kako je u tom periodu već zaživjelo korištenje brojnih certifikata u poslovanju s državom, što znači da kao pojam nisu bili nepoznati, ali rijetko tko je shvaćao njihovu primjenu i kolika im je vrijednost.

U proteklih sedam godina, otkako je počela intenzivnija primjena digitalnih usluga, izbor informacijskog posrednika koji će pružiti sigurne kanale i „alate“ za efikasnije, brže i poslovanje s manje administrativnog troška, postao je stvar poslovne kulture. Razvoj jednostavnih, ready-to-use rješenja, koja ne zahtijevaju ulaganja u vlastite informacijske sustave, osiguralo je SME sektoru sav benefit digitalizacije kakav uživaju najveće kompanije. U promjeni svijesti korisnika, kojom je započela digitalna transformacija čitavog društva, ključnu ulogu odigralo je povezivanje ICT sektora kroz kreiranje komplementarnih usluga. Jedna od njih, koja je naročito popularizirala razmjenu eRačuna u B2B sektoru, razvoj je platforme Moj-eRačun mreža u koju je obuhvaćeno više od 360 ERP i računovodstvenih softvera. Svi oni nude sličnu uslugu, no ono što im je zajedničko je mogućnost slanja eRačuna i dodatnog seta dokumenata putem servisa Moj-eRačun, bez dodatnog troška razvoja za njihove korisnike.

Pionirski pothvat povezivanja onih koje bi tržište označilo kao konkurente, u jedinstvenu partnersku mrežu radi davanja veće vrijednosti svima time obuhvaćenim korisnicima, dokazao nam je kako je naša ideja, da kroz povezivanje i širu primjenu inovacija možemo pokrenuti digitalnu transformaciju većine, bila točna.

Tijekom lock-downa  većina naših aktivnosti bila je usmjerena na očuvanje poslovanja i likvidnosti naših korisnika, bilo onih postojećih ili onih koji su to postali zbog pandemije i dislociranog rada. Kroz jesen planiramo nastaviti s istim, što ćemo biti u mogućnosti kroz nove usluge servisa, Moj-BI i partnerske platforme PlatiMe.hr.

Objema će primarni cilj biti osigurati gospodarsku aktivnost poduzećima u periodu najavljene gospodarske krize kako bismo izbjegli crni scenarij iz 2009. godine od kojeg smo se oporavljali dugi niz godina.

I dok će Moj-BI biti usmjeren na pružanje informacija o blokadi partnera s kojim poslujemo, bilo da je riječ o kupcima ili dobavljačima, te njenom periodu trajanja, platforma PlatiMe.hr primarno će pružati infrastrukturu za susret investitora i onih poduzeća koja nemaju vremena čekati duge odgode plaćanja. Obje će, svaka u svom segmentu, osigurati brži oporavak SME sektora, što će jamačno ubrzati gospodarski rast čitave države.