O nama

servis 20

O servisu Moj-eRačun

Servis Moj-eRačun, osnovan 2014. godine, vodeći je informacijski posrednik za razmjenu eRačuna i drugih elektroničkih dokumenata kojima upravljate u svakodnevnom poslovanju.

Kao jedan od začetnika ePoslovanja u Hrvatskoj, s ciljem potpune eliminacije papira iz administrativnog poslovanja, razvili smo brojne usluge čija primjena jamči povećanje efikasnosti, veći nadzor nad poslovnim procesima i smanjenje troškova radi povećanja konkurentnosti.

Usluge Moj-eRačun, Moj-DMS i Moj-eArhiv čine segmente cjeline pod nazivom Moj-eUred. To je ured koji si danas može priuštiti svaka mikro, mala i srednja tvrtka koja se želi digitalno transformirati, ali nema mogućnost razviti vlastite informacijske sustave, kao što to čine velike kompanije.

Elektronički računi d.o.o.

Ilica 412a • 10000 Zagreb • Hrvatska • OIB: 42889250808 • Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu • Direktor: Marko Emer • IBAN: HR4923600001102722260, Zagrebačka banka d.d., Zagreb, Hrvatska • SWIFT: ZABAHR2X / IBAN: HR5623900011100820241, HPB d.d., Zagreb, Hrvatska • SWIFT: HPBZHR2X • Temeljni kapital: 2.000,000,00 HRK, uplaćen u cijelosti

Tvrtka Elektronički računi d.o.o. nositelj je Certifikata informacijske sigurnosti - ISO 27001 i Certifikata za sustav upravljanja kvalitetom – ISO 9001.

Kontaktirajte nas

Tehnička podrška

Prodajna podrška

Telefonska podrška

Prije slanja upita provjerite "Učestala pitanja"