
O servisu Moj-eRačun
Servis Moj-eRačun, osnovan 2014. godine, vodeći je informacijski posrednik za razmjenu eRačuna i drugih elektroničkih dokumenata kojima upravljate u svakodnevnom poslovanju.
Kao jedan od začetnika ePoslovanja u Hrvatskoj, s ciljem potpune eliminacije papira iz administrativnog poslovanja, razvili smo brojne usluge čija primjena jamči povećanje efikasnosti, veći nadzor nad poslovnim procesima i smanjenje troškova radi povećanja konkurentnosti.
Usluge Moj-eRačun, Moj-DMS i Moj-eArhiv čine segmente cjeline pod nazivom Moj-eUred. To je ured koji si danas može priuštiti svaka mikro, mala i srednja tvrtka koja se želi digitalno transformirati, ali nema mogućnost razviti vlastite informacijske sustave, kao što to čine velike kompanije.
Kontaktirajte nas
Tehnička podrška
Prodajna podrška
Telefonska podrška
Prije slanja upita provjerite "Učestala pitanja"