Moj-DMS. Fleksibilan i kompatibilan.

Moj-DMS čini upravljanje dokumentima jednostavnim!
Digitalno razvrstavajte, pretražujte, odobrite, likvidirajte i elektronički potpišite sve svoje dokumenate!

DMS

Što je Moj-DMS?

Moj-DMS je informacijski sustav za upravljanje digitalnim dokumentima, povezan na servis Moj-eRačun. Kroz Moj-DMS možete digitalno obrađivati poslovne dokumente; potpisivati ih, likvidirati i odobravati te imati veći nadzor nad kolanjem poslovne dokumentacije i radnim procesima.

Aktivacijom usluge Moj-DMS stvarate preduvjet za potpuno bespapirno poslovanje jer je kroz sustav moguće obrađivati i dokumente koji su u tvrtku ušli kao papirnati dokumenti.

Provjerite ostale eDokumente

Osim eRačuna putem servisa Moj-eRačun možete slati i druge eDokumente.

Zašto Moj-DMS?

Lokalni i udaljeni pristup dokumentima

Svi ulazni dokumenti su u sustavu što omogućava lakši pristup informacijama - ured je gdje god postoji internetska veza što je izvrsno rješenje za rad od kuće.

 

Nadzor nad procesom

Zna se tko i koliko dugo obrađuje dokument. U slučaju zastoja u obradi, moguće je promjeniti sudionika u hodogramu.

Protočnost

U sustavu se nalaze isključivo dokumenti koji su trenutno u obradi. Nakon završetka obrade, dokumenti se pohranjuju u elektronički arhiv – Moj-eArhiv.

Visoka sigurnost

Kroz definiranje prava pristupa, hodogramom se određuju sudionici procesa i njihovi zadaci/ovlasti.

Kontaktirajte nas

Tehnička podrška

Prodajna podrška

Telefonska podrška

Prije slanja upita provjerite "Učestala pitanja"