Što je Moj-DMS?
Moj-DMS je informacijski sustav za upravljanje digitalnim dokumentima, povezan na servis Moj-eRačun. Kroz Moj-DMS možete digitalno obrađivati poslovne dokumente; potpisivati ih, likvidirati i odobravati te imati veći nadzor nad kolanjem poslovne dokumentacije i radnim procesima.
Aktivacijom usluge Moj-DMS stvarate preduvjet za potpuno bespapirno poslovanje jer je kroz sustav moguće obrađivati i dokumente koji su u tvrtku ušli kao papirnati dokumenti.
Zašto Moj-DMS?
Svi ulazni dokumenti su u sustavu što omogućava lakši pristup informacijama - ured je gdje god postoji internetska veza što je izvrsno rješenje za rad od kuće.
Zna se tko i koliko dugo obrađuje dokument. U slučaju zastoja u obradi, moguće je promjeniti sudionika u hodogramu.
U sustavu se nalaze isključivo dokumenti koji su trenutno u obradi. Nakon završetka obrade, dokumenti se pohranjuju u elektronički arhiv – Moj-eArhiv.
Kroz definiranje prava pristupa, hodogramom se određuju sudionici procesa i njihovi zadaci/ovlasti.