Moj-DMS informacijski sustav za upravljanje digitalnim poslovnim dokumentima

dislocirani pristup dokumentima

Udaljeni pristup dokumentima

svi dokumenti su pohranjeni u sustavu i možete im pristupiti s bilo koje lokacije kad god želite

nadzor nad procesom

Nadzor nad procesom

uvijek znate tko i koliko dugo obrađuje dokument, u slučaju zastoja možete promijeniti sudionika

obrada i arhiviranje

Obrada i arhiviranje

u DMS sustavu samo su dokumenti u obradi, a nakon obrade se pohranjuju u moj-eArhiv

visoka sigurnost

Visoka sigurnost

hodogramom unaprijed možete odrediti pravo pristupa sudionicima procesa i njihove zadatke ili ovlasti

Kako funkcionira moj-DMS

moj dms kako funkcionira

Kroz sustav moj-DMS sve svoje poslovne dokumente možete elektronički potpisivati, likvidirati ili odobravati s bilo koje lokacije, uz veći nadzor nad radnim procesima i protokom poslovne dokumentacije. Sustav vam omogućuje da obrađujete i dokumente koji su u tvrtku ušli kao papirnati dokumenti.

Zakon o računovodstvu (čl. 10., st. 1.) propisuje da se računi čuvaju kao izvorni pisani dokument, što što znači da eRačun zaprimate, obrađujete, likvidirate i čuvate u XML obliku. Budući da je riječ o elektroničkoj ispravi, eRačun i druge knjigovodstvene isprave trebate pohraniti sukladno Zakonu o elektroničkoj ispravi (čl. 20) - u sigurnom i kontroliranom eArhivu.