Moj-BI vas automatski obavještava o blokadi kupaca

Ako znamo da do curenja kapitala u biznisu najčešće dolazi zbog lošeg upravljanja informacijama u poslovnim procesima, onda bismo Moj-BI (business intelligence) mogli opisati kao čuvara likvidnosti poduzeća.

Krajem 2018. godine održali smo veliku konferenciju o digitalizaciji na kojoj su sudjelovali svi poslovni partneri servisa Moj-eRačun, oni proizvođači ERP i računovodstvenih softvera iz kojih više od stotinu tisuća poslovnih subjekata šalje i zaprima eRačune sukladno zakonskim propisima Hrvatske i Europske unije. U sklopu konferencije održane su radionice na kojima smo partnerima prezentirali usluge čiji je razvoj temeljen na tom XML dokumentu koji je, kao što smo tada tek najavljivali, pokrenuo digitalnu transformaciju hrvatskog gospodarstva.

Tijekom te konferencije čuo sam izjavu Vedrana Antoljaka, osnivača kompanije Best Advisory, kako većina MSP-ova smatra da je digitalizirana, ako u radu koriste računala. Dugo sam o tome razmišljao kao o nedostatku ovog tržišta, kao o mukotrpnoj borbi za promjenu duboko ukorijenjenih stavova, no zapravo je riječ o prilici da se prvenstveno mi sami transformiramo, a onda u jednadžbu ubacimo i digitalizaciju.

Usluge moraju biti dostupne na klik

Podsvjesno smo valjda još otpočetka bili svjesni takvih stavova; kako drugačije objasniti našu poslovnu odluku da ne nudimo eRačun od tvrtke do tvrtke, nego ga svakom poslovnom subjektu u Hrvatskoj omogućimo unutar softvera koji već koristi za računovodstvo. Nevidljiva ruka, intuicija ili dobar njuh za biznis, kako ga god htjeli nazvati, potaknuo nas je i da izradimo aplikaciju za eRačune koju s potpunom lakoćom mogu koristiti vrhunski računovođe i oni kojima je taj administrativni posao nužno zlo koje ne mogu izbjeći dok zarađuju za život ostvarujući svoje snove.

Isto smo primijenili i za druge usluge tako da eOpomene, eOdobrenja, eOtpremnice i druge knjigovodstvene isprave svatko može poslati s naše stranice, bez ulaganja u softvere, bez posebnih obuka i ekskluzivnih prava korištenja.

Moj-BI kao kruna uspješnog računovodstva

Danas da se održava konferencija, tada najavljene usluge Moj-eArhiv, Moj-DMS  i aktivna primjena eKnjigovodstvenih isprava danas bi već imali svoje statističke pokazatelje uspješnosti, no kao vrhunac mogućnosti koji proizlaze iz jednostavne primjene eRačuna, zasigurno bi se iskazala usluga Moj-BI.

Ako uzmemo za primjer da do curenja kapitala u biznisu najčešće dolazi zbog lošeg upravljanja informacijama u poslovnim procesima, onda bismo Moj-BI mogli opisati kao čuvara likvidnosti poduzeća.

Automatska obavijest o statusu blokade

Ova usluga servisa Moj-eRačun jedini je automatizirani sustav informiranja o blokadi kupca prije nego račun bude isporučen, što daje dodatnu sigurnost u postupku naplate potraživanja jer je financijska pouzdanost poslovnih partnera poznata unaprijed.

Kroz Moj-BI moguće je provjeriti više od 60 drugih pokazatelja uspješnosti poduzeća - podatke o prihodima, rashodima, dobiti, bonitetnoj ocjeni ili, primjerice, broju zaposlenih za više od 300.000 poslovnih subjekata u Hrvatskoj.

Dodatne mogućnosti kroz Moj-BI

Automatizirane obavijesti znače i da nije potrebno koristiti više servisa kako biste znali financijsko stanje svojih kupaca, nego će vas sustav automatski informirati e-mailom da je vaš kupac u blokadi. Obavijest o tome zaprimit ćete i ako do blokade dođe tijekom valute plaćanja računa, a možete provjeriti i financijsku uspješnost dobavljača.

Moj-BI omogućuje da pokažete odgovornost i  predvidite sve okolnosti koje mogu dovesti do poteškoća s likvidnošću.

Korisnici koji odmah aktiviraju uslugu Moj-BI, mogu je u koristiti besplatno tijekom trajanja promotivnog perioda. Detalje o aktivaciji pronađite OVDJE

Autor: Marko Emer


4 Comments

  1. […] Moj-BI je jedino automatizirano rješenje koje javlja svaku promjenu statusa blokade kupaca (i dobavljača), čak i nakon što je poslan […]



  2. […] bilo da je riječ o usluzi razmjene eRačuna, sustavima Moj-DMS ili Moj-eArhiv, aktivaciji usluge Moj-BI ili pitanja oko integracije. Cilj je bio pružiti bržu, kvalitetniju i efikasniju podršku 24 sata […]



  3. […] našoj tvrtki povezali smo proces razmjene eRačuna s Moj-BI (business intelligence) uslugama tako da korisnici u trenutku slanja računa mogu, primjerice, […]



  4. […] po čemu se Moj-BI razlikuje od sličnih servisa na tržištu je to što je ova usluga jedini automatizirani sustav […]