Postani dio Moj-eRačun tima

Ako želiš biti dio naprednog i dinamičnog okruženja mlade IT tvrtke pošalji nam svoj CV

OTVORENA RADNA MJESTA

facebookad-ljetni_posao

PRODAJNI PREDSTAVNIK U POZIVNOM CENTRU (UČENICI/STUDENTI)

OPIS POSLA

  • vrsta zaposlenja: studentski ugovor
  • trajanje: 1.7. do 1.9.
  • satnica: 27 kn

ŠTO ĆEŠ RADITI

  • kontaktiranje postojećih i potencijalnih korisnika
  • prezentacija, usluga i paketa s ciljem prodaje
  • priprema ponuda
  • administrativni poslovi

 

ŠTO TREBAŠ UČINITI

  • pošalji nam svoj CV i motivacijsko pismo na posao@moj-eracun.hr
  • stavi naznaku „učenički posao/studentski posao“

Veselimo se tvojoj prijavi!

facebookad-pr_predstavnik

PRODAJNI PREDSTAVNIK U POZIVNOM CENTRU

OPIS POSLA
Prodaja kvalitetne usluge je posao koji voliš, a svakodnevna komunikacija s kupcima i klijentima je ono u čemu si najbolji. Ako se prepoznaješ u ovom oglasu i želiš raditi u dinamičnom timu brzorastuće IT tvrtke, bit će nam drago da te upoznamo.

KOD NAS TE OČEKUJE:

  • kontaktiranje postojećih i novih korisnika s ciljem prodaje nove usluge
  • izrada i slanje ponuda
  • unos, praćenje i vođenje podataka u internom programu
  • proaktivan rad na mjesečnom ostvarenju KPI ciljeva

OD TEBE OČEKUJEMO:

  • iskustvo rada u B2B prodaji
  • orijentiranost na prodajne rezultate i timski duh
  • komunikativnost, otvorenost i usmjerenost na rezultate
  • odgovornost i ustrajnost u radu
  • brzinu, dinamičnost, preciznost i proaktivnost

ŠTO NUDIMO

  • fiksnu plaću s visokim varijabilnim dijelom 4.500 - 10.000 kn
  • radno vrijeme od 8:00-16:00 (od ponedjeljka do petka)
  • rad s mladim timom profesionalaca
  • podršku tvojim idejama za stvaranje novih vrijednosti
  • mogućnost napredovanja i stalnog zaposlenja
  • teretanu, satove poslovnog engleskog, izlete
  • edukacije i učenje
  • dnevno svježe voće

Vrsta zaposlenja: stalni radni odnos

Plaća: od 4.500,00 do 10.000,00 kn

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "prodajni predstavnik"

facebookad-ka-manager

SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER

INTERPERSONALNE VJEŠTINE I KARAKTERISTIKE

  • fokus na ostvarivanje dogovorenih ciljeva i konkretne rezultate
  • izvrsne organizacijske vještine i velika ambicija za napredovanje u poslu
  • orijentiranost prema klijentu
  • angažiranost i snalaženje u brzom, okretnom i dinamičnom radu
  • vedar duh s osjećajem za okolinu, poštenje, ljudskost i lojalnost
  • smirenost, strpljenje, razumijevanje, svjesnost i vještine pozitivnog utjecaja na druge

ŠTO OČEKUJEMO OD KANDIDATA?

  • primarni zadaci kandidata su najkvalitetnije održavanje odnosa s ključnim klijentima i laserski fokus na mjerljivu akviziciju novih klijenata
  • HR vještine - iskustvo vođenja timova, osnovno prema naprednom
  • razvijene komunikacijske vještine (jasnoća prema klijentima i kolegama, koncizni izvještaji u kojima su najsloženije situacije sažete u 3 rečenice spremne za daljnje donošenje odluka i formulaciju strategija)
  • odlično poznavanje MS alata (Word, PowerPoint, Excel) i drugih IT alata
  • agilno praćenje konkurencije, mogućih tržišnih disruptera, najboljih poslovnih praksi, trendova i standarda, stalna funkcija upravljanja promjenama s ciljem unapređenja korisničkog zadovoljstva
  • razvijena znanja strateškog planiranja u sklopu strategije poduzeća; segmentiranje i strateško upravljanje portfeljima, kreiranje standardizacije poslovnih procesa
  • razvijena analitička znanja i vještine; visokorazvijeno razumijevanje podataka (raw data) te konverzije istih u jasne i precizne zadatke; napredna znanja financijske analize
  • izrada izvještaji uspješnosti poslovanja; aktivno kreiranje internih poslovnih analitičkih i CRM sustava; skupljanje, obrada i prijenos podataka unutar organizacije i prema upravi
  • razvijene kolaborativne vještine; iskustvo poznavanja internog okruženja poput korisničke podrške i odjela raspolaganja resursima; suradnja s raznim odjelima - od marketinga do R&D-a

ŠTO NUDIMO?

  • brzo napredovanje za najsposobnije kolegice i kolege (meritokracija)
  • bonusi + mogućnost napredovanja
  • radno vrijeme: 08:00 – 16:00 sati
  • motivirajuću radnu atmosferu mlade i moderne SaaS
  • kompanije koja se širi i raste
  • mogućnost sudjelovanja u raznim razvojnim projektima
  • mogućnost rada u inozemstvu i daljnjeg obrazovanja
  • edukacije i učenje
  • mogućnost teretane / satovi poslovnog engleskog / izleti / dnevno svježe voće

Životopis i molbu pošaljite na posao@moj-eracun.hr s naznakom "key account"

Kontaktirajte nas

tehnička podrška

prodajna podrška

telefonska podrška

Prije slanja upita provjerite "Učestala pitanja"