Chatbot Anđelka uspješno je riješila 93% vaših pitanja

Anđelki ste najčešće postavljali pitanja u vezi slanja i primanja eRačuna, ali i kako uspostaviti mojDMS ili mojeArhiv

Našem chatbotu do sada ste postavili oko 50 000 upita, od čega je gotovo 93 posto bilo pozitivno riješeno.

Najčešće postavljena pitanja

Kako poslati storno eRačuna? Zašto mi se javlja greška prilikom slanja eRačuna? Kako mogu promijeniti lozinku za pristup Servisu? To su neka od najčešće postavljenih pitanja Anđelki koja će se sigurno dodatno intenzivirati stupanjem na snagu obaveznog eRačuna u privatnom sektoru. No, naš chatbot, osim o temi eRačuna, jednako je dobro upućen i u druge usluge servisa.

Porast upita oko usluge mojeArhiv

Virtualna asistentica Anđelka podigla je korisničko iskustvo naših klijenata i proširila njihov interes za komplementarnim uslugama. Primjerice, proteklih mjeseci vidljiv je značajan porast u pretrazi informacija o uslugama mojDMS i mojeArhiv. Tražilo se kako uspostaviti rad od kuće i pristupiti dokumentima na daljinu te njihovoj obradi u digitalnom obliku, što navedene usluge u potpunosti omogućuju.

Nadopuna „znanja“ chatbota

Uvodeći Anđelku u naš tim korisničke podrške, rekli smo kako trenutno ne zna sve, ali da ćemo redovito nadopunjavati njenu bazu informacija. Od tada je servis mojeRačun korisnicima osigurao HIR, uslugu prioritetne dostave, uveo uslugu mojBI, jediniautomatizirani sustav o blokadi i drugim financijskim i poslovnim pokazateljima, ali i s partnerima razvio platformu PlatiMe.

#PitajteAnđelku o blokadama i likvidnosti

Anđelka je, naravno, „savladala“ i nove usluge, stoga je slobodno pitajte kako funkcionira mojBI i kako aktivirati tu uslugu koja vam omogućuje da automatski zaprimate sve relevantne informacije o poslovanju vaših poslovnih partnera. Svoju bazu znanja nadopunila je i informacijama o platformi PlatiMe koja, kroz naplatu nedospjelih eRačuna, korisnicima omogućuje trenutni priljev kapitala i jačanje likvidnosti.

Korisnička podrška i veća dostupnost informacija

U korisničkoj službi servisa mojeRačun zaposleno je oko 50 osoba koje u uredovno vrijeme stoje na raspolaganju za oko 95 000 korisnika servisa. Izvan radnog vremena ili za one korisnike koji radije komuniciraju putem tipkovnice, Anđelka je uvijek na raspolaganju. Prema procjeni tima korisničke podrške, virtualna asistentica uštedjela im je oko 50 radnih sati mjesečno. To znači da imaju 50 sati više za edukaciju korisnika, rješavanje složenijih tehničkih pitanja ili za uspostavu digitalnog poslovanja korisnika.

Svaka interakcija donosi nova znanja

Da volite komunicirati s Anđelkom, vidljivo je iz emotikona koje joj ostavljate u chatu. No, ono što je ključno u toj interakciji je to da joj pomažete da raste pa će vam već idući put kada joj se obratite moći ponuditi nove odgovore. Svakim pitanjem njeno se znanje proširuje, stoga ako imate bilo kakvih dvojbi oko novih usluga, primjerice zanima vas kako početi koristiti mojBi ili možda prodati eRačun na PlatiMe, ako ne znate koji paket je baš po vašoj mjeri,  #PitajteAnđelku. U slučaju da ona ne zna, uvijek je tu netko iz korisničke podrške tko će vas znati uputiti na najbolje rješenje.

Autor: Ivana Maksan, voditeljica Sektora tehničke podrške