Blog

Novosti o trendovima u digitalizaciji

Računi s dugim rokom plaćanja na PlatiMe.hr se mogu naplatiti u nekoliko minuta

velj 22, 2021

Platforma PlatiMe.hr mjesto je gdje se spajaju oni koji žele poboljšati ili zadržati likvidnost s onima koji su spremni investirati u domaće tržište i tako osigurati oporavak gospodarstva. Putem servisa Moj-eRačun do Centralne platforme mjesečno se prenese više od 250.000 eRačuna. Riječ je, naravno, o računima prema i od javnih naručitelja. Posao posredništva u privatnom…

Pročitajte više

Brzina protoka dokumenata kroz tvrtku izravno utječe na učinkovitost poslovanja

velj 15, 2021

Moj-DMS nije alat za dodatnu birokratizaciju, već unaprjeđenje, ubrzanje i kvalitetnije upravljanje poslovnim procesima. Digitalni dokumenti su svi oni dokumenti koje izrađujemo na računalu ili nekoj aplikaciji pametnog telefona i s kojima u tom obliku dalje upravljamo. Takav dokument je i e-mail, ugovor ili račun koji smo izradili na računalu, prije nego što smo ga…

Pročitajte više

Gulija predsjednik TO HZN-a za eRačune: Zalagat ću se za potpunu digitalizaciju B2B sektora

velj 8, 2021

U Hrvatskoj postoji puno potencijala za daljnji rast volumena elektroničkih računa, ali i za iskorištavanje prednosti koje elektroničko poslovanje nosi samim tvrtkama u svrhu oporavka od recesije. Darko Gulija, CTO servisa Moj-eRačun, ponovno je izabran za predsjednika tehničkog odbora HZN TO 573 Elektronički račun pri Hrvatskom zavodu za norme na novi četverogodišnji mandat. Potvrda je…

Pročitajte više

Primatelji eRačuna su korisnici usluge i moraju poštivati zakonske propise

velj 1, 2021

Najveće uštede u administrativnom poslovanju upravo su na strani primatelja eRačuna. Oni su, odmah da zaključimo, korisnici usluge eRačuna bez obzira što ih još uvijek ne šalju. Prvog dana veljače možemo reći kako smo već mjesec dana u desetljeću koje je Ursula von der Leyen, predsjednica Europske komisije, najavila kao desetljeće digitalne transformacije Europe. Europska…

Pročitajte više

Moj-BI vas automatski obavještava o blokadi kupaca

sij 25, 2021

Ako znamo da do curenja kapitala u biznisu najčešće dolazi zbog lošeg upravljanja informacijama u poslovnim procesima, onda bismo Moj-BI (business intelligence) mogli opisati kao čuvara likvidnosti poduzeća. Krajem 2018. godine održali smo veliku konferenciju o digitalizaciji na kojoj su sudjelovali svi poslovni partneri servisa Moj-eRačun, oni proizvođači ERP i računovodstvenih softvera iz kojih više…

Pročitajte više
Sasa Stankovic

Zahvaljujući tehnologiji znanje nikad nije bilo dostupnije

sij 18, 2021

Zaštitni znak servisa Moj-eRačun su edukacije koje služe kako bi korisnici odmah bili osposobljeni izvući maksimum iz naših usluga. Moj-DMS webinar sada je dostupan besplatno. Početak godine većina doživljava kao priliku da okrene novi list u životu i uvede neku novu, pozitivnu naviku zbog koje će se osjećati bolje. Situacija oko pandemije mnoge je lišila…

Pročitajte više

Izvještavanje prema državi ima smisla, ali neka automatiziraju procese

sij 11, 2021

Autor: Marko Emer Prijedlog uredbe o praćenju i izvješćivanju o učincima pandemije koronavirusa i mjera za pomoć gospodarstvu izazvao je burnu raspravu jer se administrativni trošak ponovno prelijeva na realni sektor. „Ne, ne i ne članku 7., opterećeni smo previše i ne trebaju nam dodatna opterećenja“. „Ne za nametanje dodatnih administrativnih obveza, rokova, obrazaca i…

Pročitajte više

Zajedništvo Hrvatske budi optimizam i vjeru u oporavak

sij 4, 2021

Autor: Marko Emer Iza nas je jedna od najtežih godina o čijim bi gospodarskim posljedicama sada bilo neumjesno govoriti jer su mnogi naši sugrađani ostali bez svojih domova i žive u neizvjesnosti gdje će provesti sljedeću noć. Malo je koja godina, izuzev onih ratnih, izazvala toliko emotivnog naboja u svakome od nas. Čovjek ne može…

Pročitajte više

Naša virtualna asistentica Anđelka uspješno je riješila 90% vaših upita

pro 28, 2020

Virtualna asistentica Anđelka servisa Moj-eRačun od samog početka pokazala se kao pun pogodak jer je trenutačno odgovarala na najčešće postavljana pitanja naših korisnika u bilo koje doba dana i noći. U osam mjeseci ove godine, točnije od travnja kada je postala članicom naše korisničke podrške,  Anđelki ste se obratili gotovo 33 000 puta. U 90%…

Pročitajte više