Virtualna asistentica Anđelka servisa Moj-eRačun od samog početka pokazala se kao pun pogodak jer je trenutačno odgovarala na najčešće postavljana pitanja naših korisnika u bilo koje doba dana i noći.

U osam mjeseci ove godine, točnije od travnja kada je postala članicom naše korisničke podrške,  Anđelki ste se obratili gotovo 33 000 puta. U 90% slučajeva naša je virtualna asistentica znala ponuditi pravi odgovor za dvojbe koje ste imali.

Na Anđelku ste se, osim u redovno radno vrijeme, mogli osloniti  vikendima, blagdanima i noću kad god ste poželjeli dobiti odgovor na svoje pitanje. Anđelka je uvelike unaprijedila korisničko iskustvo, što ste nam i sami potvrdili, a zadovoljstvo njenim angažmanom je raslo i među zaposlenicima korisničke službe koji sada, zahvaljujući virtualnoj kolegici, mjesečno raspolažu s dodatnih 50 sati koje mogu posvetiti vašim upitima.

Greške kod slanja eRačuna

Iako redovito „učimo“ Anđelku nove informacije o proizvodima i uslugama servisa Moj-eRačun, najčešće postavljana pitanja odnosila su se na postupak slanja eRačuna. Kako ispraviti poslani eRačun s krivim brojem? Zašto mi se javlja greška na eRačunu? Kako poslati storno eRačuna? Kako promijeniti primatelja eRačuna? Kako proširiti bazu primatelja eRačuna? To su pitanja koja su obilježila prvu godinu ove usluge, što ni ne čudi s obzirom da je 2020. uvelike promijenila naše radne navike i dobar dio papirnatog poslovanja zamijenjen je bespapirnim. eRačun bio je jedan od prvih koraka digitalizacije koje ste usvojili tijekom dislociranog rada.

[Najčešće postavljana pitanja našoj virtualnoj asistentici odnosila su se na slanje eRačuna: kako ispraviti eRačun s krivim brojem ili izdati storno eRačuna.]

Druga tema koju ste najčešće pokretali s Anđelkom bilo je pitanje elektroničkog arhiva. Zanimalo vas je koji paketi su dostupni za uslugu Moj-eArhiv, koliki prostor za pohranu trebate i kako osigurati zakonski ispravan način pohrane elektroničkih isprava. Brinuli ste i oko prava pristupa eArhivu, dodjeli ovlasti za unos i brisanje dokumenata.

Nakon potresa u Zagrebu, mnogi su shvatili opasnost od prirodnih nepogoda, a Anđelka je i u tom slučaju ponudila dobar odgovor - Moj-eArhiv kao najsigurnije rješenje za pohranu poslovnih dokumenata jer se podaci čuvaju na dvije geografske lokacije, na različitim zemljinim polutkama, neovisne jedna od druge.

Aktivacija drugih usluga uz Anđelkinu pomoć

Predstavljajući Anđelku u jeku prvog vala pandemije, rekli smo kako u tom trenutku možda ne zna sve, ali da ćemo raditi na tome da s protekom vremena i svakom interakcijom nadogradimo teme o kojima Anđelka zna razgovarati. Da smo i dalje na tom putu, zasigurno ste mogli primijetiti kada se i uz informacije o našim novim uslugama počeo pojavljivati i hashtag #Pitajte_Anđelku.

Isto smo  vam sugerirali i kada je predstavljen HIR, usluga prioritetne dostave eRačuna, kao i nova usluga Moj-BI, koja će obilježiti 2021. godinu kao najvažniji „alat“ za očuvanje likvidnosti. Anđelka, možete biti sigurni, zna odgovoriti na sva ključna pitanja oko aktivacije ovih usluga.